ЦЕНОРАЗПИС

Месечни абонаментни такси.

За фирми регистрирани по ДДС:
  • До 20 документа месечно – 240 лв. / 122.71 €
  • От 20 до 50 документа месечно – 300 лв. / 153.39 €
  • От 50 до 100 документа месечно – 400 лв. / 204.52 €
  • Над 100 документа месечно – по договаряне
  • До 20 документа месечно – 280 лв. / 134.16 €
  • От 20 до 50 документа месечно – 340 лв. / 173.84 €
  • От 50 до 100 документа месечно – 460 лв. / 235.19 €
  • Над 100 документа месечно – по договаряне
  • До 20 документа месечно – 320 лв. / 163.61 €
  • От 20 до 50 документа месечно – 380 лв. / 194.29 €
  • От 50 до 100 документа месечно – 500 лв. / 255.65 €
  • Над 100 документа месечно – по договаряне
  • До 20 документа месечно – 320 лв. / 163.61 €
  • От 20 до 50 документа месечно – 380 лв. / 194.29 €
  • От 50 до 100 документа месечно – 500 лв. / 255.65 €
  • Над 100 документа месечно – по договаряне
За фирми НЕ регистрирани по ДДС:
  • До 20 документа месечно – 120 лв. / 61.36 €
  • От 20 до 50 документа месечно – 160 лв. / 81.81 €
  • От 50 до 100 документа месечно – 200 лв. / 102.26 €
  • Над 100 документа месечно – по договаряне
  • До 20 документа месечно – 160 лв. / 81.81 €
  • От 20 до 50 документа месечно – 200 лв. / 102.26 €
  • От 50 до 100 документа месечно – 240 лв. / 122.71 €
  • Над 100 документа месечно – по договаряне
  • До 20 документа месечно – 200 лв. / 102.26 €
  • От 20 до 50 документа месечно – 240 лв. / 122.71 €
  • От 50 до 100 документа месечно – 300 лв. / 153.39 €
  • Над 100 документа месечно – по договаряне
  • До 20 документа месечно – 200 лв. / 102.26 €
  • От 20 до 50 документа месечно – 240 лв. / 122.71 €
  • От 50 до 100 документа месечно – 300 лв. / 153.39 €
  • Над 100 документа месечно – по договаряне

Допълнителни такси: 

  • Годишно счетоводно и данъчно приключване, съставяне и подаване на годишна данъчна декларация – 50 % от месечната абонамента такса.
  • Съставяне и обявяване на Годишен финансов отчет – една минимална работна заплата.
  • Съставяне на годишни данъчни декларации на физически лица – 80 лв. / 40.90 €.
  • Съставяне на годишни данъчни декларации на самоосигуряващи се лица – минимум  80 лв. / 40.90 €.

*Пояснения:

  1. „Документ” е един счетоводен запис, документиращ стопанска операция – покупка, продажба, разплащане, банкова такса и др. Чрез един запис може да се осчетоводи цяла фактура, както и банково извлечение с една транзакция, но не всяка фактура и банково извлечение могат да се осчетоводят с един запис. Всяка транзакция в банковото извлечение е отделен запис.
  2. Цените включват до две осигурени лица. За всяко следващо осигурено лице се доплаща 25,00 лв. / 12.78 €.
  3. При предоставяне на услуги само по ТРЗ, се заплаща месечна такса за поет ангажимент в размер на 25,00 лв. / 12.78 €  и по 25,00 лв. / 12.78 € за всяко осигурено лице.
  4. Вашата цена би могла да се различава от горепосочените, в зависимост от допълнителни изисквания от Ваша страна, в зависимост от спецификата на отчитане на дейността Ви, както и от други определящи фактори.

За повече информация относно цени, обадете се на телефон: +359 885 922 721