От 50 до 100 документа месечно – 200 лв. / 102.26 €
Над 100 документа месечно – по договаряне
До 20 документа месечно – 160 лв. / 81.81 €
От 20 до 50 документа месечно – 200 лв. / 102.26 €
От 50 до 100 документа месечно – 240 лв. / 122.71 €
Над 100 документа месечно – по договаряне
До 20 документа месечно – 200 лв. / 102.26 €
От 20 до 50 документа месечно – 240 лв. / 122.71 €
От 50 до 100 документа месечно – 300 лв. / 153.39 €
Над 100 документа месечно – по договаряне
До 20 документа месечно – 200 лв. / 102.26 €
От 20 до 50 документа месечно – 240 лв. / 122.71 €
От 50 до 100 документа месечно – 300 лв. / 153.39 €
Над 100 документа месечно – по договаряне
Допълнителни такси:
Годишно счетоводно и данъчно приключване, съставяне и подаване на годишна данъчна декларация – 50 % отмесечната абонамента такса.
Съставяне и обявяване на Годишен финансов отчет – една минимална работна заплата.
Съставяне на годишни данъчни декларации на физически лица – 80 лв. / 40.90 €.
Съставяне на годишни данъчни декларации на самоосигуряващи се лица – минимум 80 лв. / 40.90 €.
*Пояснения:
„Документ” е един счетоводен запис, документиращ стопанска операция – покупка, продажба, разплащане, банкова такса и др. Чрез един запис може да се осчетоводи цяла фактура, както и банково извлечение с една транзакция, но не всяка фактура и банково извлечение могат да се осчетоводят с един запис. Всяка транзакция в банковото извлечение е отделен запис.
Цените включват до две осигурени лица. За всяко следващо осигурено лице се доплаща 25,00 лв. / 12.78 €.
При предоставяне на услуги само по ТРЗ, се заплаща месечна такса за поет ангажимент в размер на 25,00 лв. / 12.78 € и по 25,00 лв. / 12.78 € за всяко осигурено лице.
Вашата цена би могла да се различава от горепосочените, в зависимост от допълнителни изисквания от Ваша страна, в зависимост от спецификата на отчитане на дейността Ви, както и от други определящи фактори.
За повече информация относно цени, обадете се на телефон: +359 885 922 721